STOŁÓWKA SZKOLNA
Szanowni Państwo!
Informujemy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji Należności w Dzielnicowym Biurze Finansów Oświaty Ursynów m-st. Warszawy od nieopłaconych w terminie należności z tytułu zamówionych obiadów będą naliczanie ustawowe odsetki.
Przypominamy:
Opłaty za obiady należy wnosić przelewem na konto Szkoły 32103015080000000550352079 z góry do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej. Za termin dokonania wpłaty uważa się dzień zaksięgowania wpłaty na koncie szkoły. Opłaty za korzystanie z posiłków w stołówce w miesiącach styczniu i wrześniu mogą być wnoszone odpowiednio do dnia 5 stycznia i 5 września.
Informacja o wysokości opłaty za obiady w danym miesiącu przesyłana będzie na indywidualny adres e-mail rodzica zgodnie ze złożoną deklaracją zamówienia obiadów, w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc korzystania z obiadów. W miesiącu wrześniu i styczniu odpowiednio do 2 września, 2 stycznia.
Regulamin stołówki szkolnej.pdf (574 KB)
deklaracja_na_obiady_2025-2026
Rezygnacja z obiadów.docx (22,5 KB)
Ogłoszenia
Informacja dla rodziców/opiekunów uczniów korzystających z obiadów w szkolnej stołówce
Drodzy Rodzice,
Zapisy dzieci na obiady odbywają się w formie pisemnej na podstawie deklaracji. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie deklaracji drogą elektroniczną – deklaracja_na_obiady_2025-2026
Opłaty za obiady za dany miesiąc dokonujemy do 25 dnia każdego poprzedniego miesiąca w formie przelewu na numer konta (podany niżej) lub gotówką u intendenta od godziny 7.00 do godziny 11.15. Dziecko dostaje obiad od następnego dnia po złożeniu ww. deklaracji.
Numer konta, na który można dokonać wpłaty za obiady:
32 1030 1508 0000 0005 5035 2079 SP 96 Wydzielony Rachunek Dochodów
(proszę podać imię, nazwisko dziecka oraz klasę).
W przypadku rezygnacji z obiadów i nadpłaty proszę o przesłanie podania o zwrot kwoty (druk do pobrania_rezygnacja_obiady.docx), zawierającego numer konta (na który ma zostać dokonana wpłata), dane adresowe potrzebne do wykonania przelewu, imię i nazwisko dziecka, na adres: ezolek@eduwarszawa.pl
Bez pisemnej rezygnacji rodzic zostanie obciążony kosztem posiłków dziecka.
Opłaty za obiady w roku szkolnym 2025/2026
Stawka za pojedynczy obiad 8 zł
Wrzesień od 3.09 20 obiadów x 8,00 zł = 160,00 zł
Października 22 obiady x 8,00 zł. = 176,00 zł
Listopad 18 obiadów x 8,00 zł = 144,00 zł
Grudzień 15 obiadów x 8,00 zł = 120,00 zł
Styczeń 8 obiadów x 8,00 zł = 64,00 zł
Luty 20 obiadów x 8,00 zł = 160,00 zł
Marzec 22 obiady x 8,00 zł = 176,00 zł
Kwiecień 18 obiadów x8,00 zł = 144,00 zł
Maj 14 obiadów x 8,00 zł = 112,00 zł
Czerwiec 17 obiadów x 8,00 zł – 136,00 zł
Dni wolne od zajęć lekcyjnych są nie uwzględnione.
Obiady opłacamy z góry po otrzymaniu wiadomości e-mail, z rozliczeniem poprzedniego miesiąca.
Zgodnie z zapisami regulaminu brak wpłaty do ostatniego dnia miesiąca za miesiąc następny skutkuje nie wydaniem dziecku obiadu.
Wpłaty są policzone bez dni opiekuńczo wychowawczych.
Wszystkie dni wolne od zajęć dydaktycznych, gdy odbywają się zajęcia opiekuńczo wychowawcze, są dodatkowo płatne po 8,00 zł za obiad, po zgłoszeniu dziecka dzień wcześniej do stołówki lub świetlicy (rodzice zostawiając dziecko w czasie dyżuru muszą dokonać dodatkowej wpłaty).
Obiady w stołówce szkolnej wydawane są uczniom po okazaniu karty upoważniającej.
Ewentualny brak karty w danym dniu należy zgłosić kierownikowi stołówki (telefonicznie lub mailem przez rodzica) do godziny 10.00. W przeciwnym wypadku posiłek dziecku nie zostanie wydany.
W przypadku nieobecności dziecka w szkole można odwołać obiady, otrzymując zwrot poniesionych kosztów. Zainteresowanych rodziców/opiekunów prosimy o kontakt (do godziny 9-tej ) w formie pisemnej na adres: ezolek@eduwarszawa.pl
Kierownik stołówki
Edyta Żołek
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 2048/2008 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 11.09.2008 r6
Tygodniowy grafik obiadów
PONIEDZIAŁEK
11:30- 4b, 5a, 6b,7a, 4c
11:45- 2b(św), 3b (św)
12:15- 1a (rel)
12:30- 3a, 4a, 6a, 8s
12:45- 1b(św)
13:30- 8a, 7b,2a
WTOREK
11:30- 2A,4B,4C,5A,8A
11:45- 3A(św)
12:30- 6a, 7a, 7b, 8s, 6b
12:45- 1a(św)
13:30- 1b, 2b, 3b,4a,
ŚRODA
11:30- 4a, 4b, 4c, 5a
11:45- 2b(św), 3b(rel)
12:15- 1a
12:30- 6a, 6b, 7a, 7b,2a
12:45- 1b (św)
13:30-3a, 8a, 8s
CZWARTEK
11:30- 4a, 5a, 6a, 8s
11:45- 1b (św)
12:20- 1a
12:30-2b, 4b, 7a, 7b, 8a, 6b
12:45- 2a(św), 3a(św)
13:30- 3b, 4c
PIĄTEK
11:30- 4a, 4c, 5a, 6b
11:45- 1a(św), 2b(św)
12:20- 1b
12:30- 3a, 4b, 6a, 8s
12:30- 2a
12:45- 3b
13:30- 8a, 7a, 7b
