Przejdź do treści

STOŁÓWKA SZKOLNA

STOŁÓWKA SZKOLNA

Szanowni Państwo!

Informujemy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji Należności w Dzielnicowym Biurze Finansów Oświaty Ursynów m-st. Warszawy od nieopłaconych w terminie należności z tytułu zamówionych obiadów będą naliczanie ustawowe odsetki.

Przypominamy:

Opłaty za obiady należy wnosić przelewem na konto Szkoły 32103015080000000550352079 z góry do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej. Za termin dokonania wpłaty uważa się dzień zaksięgowania wpłaty na koncie  szkoły. Opłaty za korzystanie z posiłków w stołówce w miesiącach styczniu i wrześniu mogą być wnoszone odpowiednio do dnia 5 stycznia i 5 września.

Informacja o wysokości opłaty za obiady w danym miesiącu przesyłana będzie na indywidualny adres e-mail rodzica zgodnie ze złożoną deklaracją zamówienia obiadów, w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc korzystania z obiadów. W miesiącu wrześniu i styczniu odpowiednio do 2 września, 2 stycznia.

 

abc STOŁOWKI SZKOLNEJ Regulamin stołówki szkolnej.pdf (197 KB)

abc STOŁOWKI SZKOLNEJ Aneks nr 1 do regulaminu stołówki.pdf ( 30,4 KB) (zmiana dotyczy zasad postępowania w przypadku stosowania diet żywieniowych u dzieci).

abc stołówka Deklaracja na obiady 2024-2025

abc stołówka Rezygnacja z obiadów.docx (22,5 KB)

 

Ogłoszenia

Informacja dla rodziców/opiekunów uczniów korzystających z obiadów w szkolnej stołówce

Drodzy Rodzice,

Zapisy dzieci na obiady odbywają się w formie pisemnej na podstawie deklaracji. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie deklaracji drogą elektroniczną – Deklaracja na obiady 2024-2025
Opłaty za obiady za dany miesiąc dokonujemy  do 25 dnia każdego poprzedniego miesiąca w formie przelewu  na numer konta (podany niżej)  lub gotówką u intendenta od godziny 7.00 do godziny 11.15. Dziecko dostaje obiad od następnego dnia po złożeniu ww. deklaracji.

Numer konta, na który można dokonać wpłaty za obiady: 
32 1030 1508 0000 0005 5035 2079 SP 96 Wydzielony Rachunek Dochodów
(proszę podać imię, nazwisko dziecka oraz klasę).

W przypadku rezygnacji z obiadów i nadpłaty proszę o przesłanie podania o zwrot kwoty (druk do pobrania_rezygnacja_obiady.docx), zawierającego numer konta (na który ma zostać dokonana wpłata), dane adresowe potrzebne do wykonania przelewu, imię i nazwisko dziecka, na adres: ezolek@eduwarszawa.pl

Bez pisemnej rezygnacji rodzic zostanie obciążony kosztem posiłków dziecka.

Opłaty za obiady w roku szkolnym 2024/2025

Wrzesień 17 x 7,00 zł = 119,00 zł

Październik 23 x 7,00 zł = 161,00 zł

Listopad 19 x 7,00 zł = 133,00 zł

Grudzień 15 x 7,00 zł = 105,00 zł

Styczeń 19 x 7,00 zł = 133,00 zł

Luty 10 x 7,00 zł = 70,00 zł

Marzec 21 x 7,00 zł = 147,00 zł

Kwiecień 18 x 7,00 zł = 126,00 zł

Maj 16 x 7,00 zł = 112,00 zł

Czerwiec 17 x 7,00 zł = 119,00 zł

Wpłaty są policzone bez dni opiekuńczo wychowawczych. 

Wszystkie dni wolne od zajęć dydaktycznych, gdy odbywają się zajęcia opiekuńczo wychowawcze, są dodatkowo płatne po 7,00 zł za obiad, po  zgłoszeniu dziecka dzień wcześniej do stołówki lub świetlicy (rodzice zostawiając dziecko w czasie dyżuru muszą dokonać dodatkowej wpłaty).

Obiady w stołówce szkolnej wydawane są uczniom po okazaniu karty upoważniającej. 
Ewentualny brak karty w danym dniu należy zgłosić kierownikowi stołówki (telefonicznie lub mailem przez rodzica) do godziny 10.00. W przeciwnym wypadku posiłek dziecku nie zostanie wydany. 

W przypadku nieobecności dziecka w szkole można odwołać obiady, otrzymując zwrot poniesionych kosztów. Zainteresowanych rodziców/opiekunów prosimy o kontakt  (do godziny 9-tej ) w formie pisemnej na adres: ezolek@eduwarszawa.pl

Kierownik stołówki
Edyta Żołek

Podstawa prawna: Zarządzenie nr 2048/2008 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 11.09.2008 r.

Tygodniowy grafik obiadów

Poniedziałek; 

godz. 11.30 – 6a, 2a, 3a, 3b
godz. 12.15 – 1b (rel)
godz. 12.30 – 2b, 4a, 7a. 7s
godz. 12.45 – 1a (św)
godz. 13.30 – 3c, 5a, 5b, 6b, 8a, 8b,.

Wtorek  

godz. 11.30 – 1b, 6a, 6b, 2b
godz. 11.45 – 3b(rel), 3c (św)
godz. 12.20 – 1a (inf)
godz. 12.30 – 3a, 5a, 5b, 7s, 8a, 8b
godz. 13.30 – 2a, 4a, 7a

Środa  

godz. 11.30 – 2a, 3b, 3c, 4a, 6a, 6b
godz. 11.45 – 1a(św)
godz. 12.30 – 5a, 7a, 7s, 8b
godz. 13.30 – 1b, 2b, 3a, 5b, 8a

Czwartek  

godz. 11.30 – 3c,4a, 5a, 5b
godz. 11.45 – 2b (rel)
godz. 12.30 – 1a, 3b, 6b, 7a, 8a, 8b
godz. 12.45 – 1b (św)
godz. 13.30 – 3a, 6a, 7s, 2a

Piątek  

godz. 11.30 – 2a, 3b (św), 4a, 5a, 5b
godz. 11.45 – 1a (rel)
godz. 12.30 – 2b, 3a (św), 3c, 7a, 8a
godz. 13.30 – 1b, 6a, 6b, 7b, 8b

Skip to content